Tarvitsetko apua tietojesi palauttamisessa?

Tiedonpalautuspalvelumme vaihe vaiheelta

Jokainen toimeksianto on ainutkertainen. Pika-arviomme on teille täysin riskitön. Ilmainen pika-arvio (Freeval) kertoo ongelman laadun ja sen perusteella annamme teille ratkaisuehdotuksen tietojen palauttamiseksi.

Steg for steg

Ilmainen neuvonta

Vaihe 1: Ilmainen neuvonta

  • Asiakaspalvelumme on avoinna 24/7. Soita 09-2727210 kriisin sattuessa.
  • Asiakaspalvelumme keskustelee kanssasi vaurion synnystä, miten laaja vaurio on, minkälaisesta tallennusvälineestä tai -järjestelmästä on kyse, minkälaisia tietoja on menetetty ja miten pikaisesti haluat tietojen palautuksen suoritettavan.
  • Voit tehdä tilauksesi myös suoraan verkkosivuillamme.
Kuljetus Ibas Kroll Ontrackille

Vaihe 2: Ilmainen nouto laboratoriolle

  • Jos haluat välitöntä apua, tilaa 24/7 pikapalvelumme
  • Tilaamme ovelta ovelle kuriiripalvelun noutamaan tallennusvälineesi ilmoittamastasi osoitteesta Suomessa.
  • Lisävaurioiden välttämiseksi on erittäin tärkeää pakata laitteet huolellisesti. Alkuperäispakkaus on yleensä sopivin, mutta jos sellaista ei ole saatavilla, voi laitteen suojata myös käyttämällä kuplamuovia ja rutistettua sanomalehtipaperia
  • Paketoinnissa liika on parempi kuin liian vähän. Jos tarvitset pakkausohjeita tai olet epävarma, ota yhteyttä meihin.
Analyysi

Vaihe 3: Ilmainen pika-arvio jopa 4 tunnissa

  • Saat vastauksen jopa 4 tunnissa vastaanotettuamme tallennusvälineesi laboratoriollamme. Arvio tehdään arkisin toimistotyöaikana.
  • Pika-arvio yksilöi ongelmatyypin ja vahingon laajuuden.
  • Kiinteähintaisen tarjouksen pohjalta voit päättää haluatko tilata tietojen palautuksen..
  • Voit myös valita sinulle sopivimman palvelutason.
PalvelutasoPika-arvion toimitusaikaPalautustyön kesto
HomeYksittäinen tallennusväline 4 tuntia

Monilevyjärjestelmä 24 tuntia
30 työpäivää
Economy20 työpäivää
Standard7-10 työpäivää
Express3 työpäivää
Emergency24/7
Tietojen palautus

Vaihe 4: Tietojen palautus

  • Aloitamme palautustyön hyväksyttyäsi tarjouksen
  • Jos levyllä on fyysinen vaurio ja tarvitsemme varaosia, varaosat löytyvät yleensä varastostamme tai Kroll Ontrackin maailmanlaajuisesta varaosapankista, varaosat sisältyvät hintaan.
Toimitus asiakkaalle

Vaihe 5: Toimitus asiakkaalle

  • Palautettavissa olevat tiedostot voidaan toimittaa ulkoisella USB-levyllä tai -tikulla
  • Tarvittaessa voimme salata palautettavissa olevat tiedostot
  • Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, mikäli sinulla on kysymyksiä kiintolevyn vastaanottamisen jälkeen.

Mielipiteesi on meille tärkeä!

Teemme päivittäin töitä asiakkaidemme tietojen pelastamiseksi. Teemme kaiken voitavan asiakkaidemme hyväksi. Lue asiakkaidemme kertomia kokemuksia palveluistamme.


CTA

Soita meille (09) 2727 210

Asiakaspalvelumme auttaa sinua 24/7

Ottakaa yhteyttä!