Go to Top

Tiedonpalautuspalvelumme vaihe vaiheelta

Jokainen toimeksianto on ainutkertainen. Ensimmäiseksi analysoimme tallennusvälineen selvittääksemme ongelman ja sen laajuuden.  Analyysin tulosten perusteella toimeksiannolle valitaan tarkoituksenmukaiset toimenpiteet ja työkalut riippuen tallennusvälineen tyypistä, kapasiteetista, tiedostotyypeistä ja käyttöjärjestelmästä.

Vaihe 1: Ilmainen neuvonta

Soita asiakaspalvelunumeroomme (09) 2727 210.

Asiakaspalvelumme keskustelee kanssasi vaurion synnystä, miten laaja vaurio on, minkälaisesta tallennusvälineestä tai -järjestelmästä on kyse, minkälaisia tietoja on menetetty ja miten pikaisesti haluat tietojen palautuksen suoritettavan. Kerromme myös sinulle soveltuvista palveluvaihtoehdoista.

Vaihe 2: Ilmainen nouto Ibas Kroll Ontrackin paikallislaboratorioon Helsinkiin

Tilaamme ovelta ovelle kuriiripalvelun noutamaan tallennusvälineesi ilmoittamastasi osoitteesta Suomessa. Jos tarvitset pakkausohjeita tai olet epävarma, ota yhteyttä meihin.

Vaihe 3: Vikakartoitus

Suoritamme tallennusvälineelle alustavan vikakartoituksen paikallislaboratoriossamme Helsingissä. Tulosten perusteella päätetään, suoritetaanko toimeksianto kokonaan Suomessa vai jatketaanko työtä Norjan laboratoriossamme.

Vaihe 4: Analyysi

Aloitamme tallennusvälineen yksityiskohtaisen analyysin tilatun palvelun mukaisesti. Analyysin tuloksista laadimme sinulle raportin ja teemme ehdotuksen mahdollisista ratkaisuvaihtoehdoista toimitusaikoineen ja hintoineen.

Vaihe 5: Tietojen palautus

Kun olet tutustunut raporttiin, voit valita sinulle parhaiten sopivan ratkaisun. Aloitamme tietojen palautuksen vasta kun olemme saaneet hyväksyntäsi.

Jos kyse on fyysisestä laiterikosta, jonka korjaaminen edellyttää osien vaihtamista, saamme varaosat lähes poikkeuksetta omasta varastostamme. Kaikki varaosat sisältyvät luonnollisesti palvelumme hintaan.

Vaihe 6: Toimitus asiakkaalle

Toimitamme palautetut tiedostot salattuina uudella, ulkoisella USB-kiintolevyllä, joka jää asiakkaalle.