Tervetuloa Apple Data Recovery -portaaliin!

Applen ja Kroll Ontrackin välinen maailmanlaajuinen yhteistyösopimus tarjoaa Apple- huoltoliikkeille ja -käyttäjille parhaat ratkaisut tietojen palautukseen.

Register data recovery job

Yksinkertaista ja nopeaa – askel askeleelta!

  1. Ota esille seuraavat tiedot:
    • Store/Ship To Number
    • Apple Tech ID Number
    • Repair/Confirmation Number
  2. Täytä ja lähetä rekisteröintilomake
    Valitse asiakaspalveluvaihtoehdoista:
    • Ibas ottaa suoraan yhteyttä Apple-asiakkaaseesi
      • Täytä Apple-asiakkaan yhteystiedot portaaliin
      • Tieto tietojenpalautusprosessin etenemisestä on sekä palvelukumppanin että Apple-asiakkaan saatavissa
    • Ibas on yhteydessä ainoastaan palvelukumppaniin, ei Apple-asiakkaaseen
      • Täytä omat yhteystietosi portaaliin
      • Tieto tietojenpalautusprosessin etenemisestä on sinun saatavissasi
  3. Ibas ottaa yhteyttä palvelukumppaniin tai asiakkaaseen suoraan (valitun vaihtoehdon mukaan) tallennusvälineen kuljetusten järjestämiseksi.
  4. Lähetys Ibas laboratoriolle:
    Ibas AS
    Postboks 1250
    Tajeveien 1
    2206 Kongsvinger
    +47 62 81 01 00
    recovery@ibas.no
  5. Ibas lähettää vahvistuksen sähköpostilla vastaanotettuaan lähetyksen. Sähköpostiviestissä on linkki seurantajärjestelmään, josta voi seurata työn etenemistä.
  6. Analyysiraportti lähetetään palvelukumppanille tai Apple-asiakkaalle analyysin valmistuttua. Raportin ohessa toimitetaan tarjous tietojenpalautustyöstä.
  7. Apple-asiakas tilaa tietojen palautuksen.
  8. Palautetut tiedot lähetetään toimitusosoitteeseen, joka on ilmoitettu rekisteröintilomakkeella.

Etuohjelma – Apple-kumppanille ja Apple-asiakkaalle

Apple-palvelukumppanin edut:

  • Yksinkertainen ja nopea tilauksen rekisteröinti
  • 24/7 seurantajärjestelmä verkossa
  • Palvelukumppani saa päättää itse, missä määrin haluaa osallistua prosessiin.
    • Ibas on suoraan yhteydessä asiakkaaseen, sopii kuljetusjärjestelyistä jakommunikoi asiakkaan kanssa prosessin eri vaiheissa
    • Apple-palvelukumppani toimii kontaktipintana asiakkaaseensa
  • Raportointi ja prosessin ajantasainen seuranta verkkopalveluna
    • Tietojenpalautustyö ei vaikuta ”Service Excellence” -pisteytykseen
    • Laajennettu ”KBB return” –toimitusaika kun kyseessä tietojen palautustyö
    • Tietojenpalautustöitä ei lasketa mukaan “KBBTAT scoring” -pisteytykseen

Apple-asiakkaan edut:

  • Ilmainen analyysi ja analyysiraportti Standard-palveluna
    • Kattava analyysiraportti sisältäen teknisen raportin, luettelon palautettavissa olevista tiedostoista sekä tarjouksen palautustyön kokonaiskustannuksista ennen sitovan palautustyötilauksen jättämistä
    • Analyysin toimitusaika 2 päivää
    • Tietojen palautustyön toimitusaika 3 päivää
  • Ilmainen kuljetus
  • Ei palautusta, ei maksua takuu
  • Applen tuotetakuu pysyy voimassa

Register data recovery job